Nå er butikken nesten ferdig ryddet og mangler bare at flyttefolka kommer innom og henter alle løse esker og hyller. I mellomtiden er det dessverre litt trangt enkelte steder men man ser tydelig at endringene er til det bedre.

Baksiden ved forandringene er at brettspill nå blir flyttet inn på lageret siden det er færre hyller i butikk lokalet. Disse er midlertidig fjernet fra webshoppen inntil alt er kommet i orden. Fantasy Flight blir imidlertid stående. Noen ting har byttet hylle men ellers skal alt være som før, bare med bedre plass til alt annet og det blir også mer TCG tilgjengelig bak disken siden denne er blitt større. Dette inkluderer selvsagt også Pokemon; det vil bli satt sammen flere permer med singles og også lagt ut flere kort på webshoppen, som er sørgelig tynn for tiden.

Det vil også bli lørdagsåpent i juni og juli, for å gjøre opp for at butikken har vært delvis utilgjengelig de tre siste ukene. Unntaket er selvsagt helgen det er spillfestival i Oslo for der skal jeg jo delta: 19-22 juni på Hartvig Nissen Skole i Niels Juuls Gate 52 braker det løs. Årets tema er The Hitchhiker's Guide To The Galaxy så dette kan bli riktig spennende! Husk at hvis du er ungdom, dvs under 26 år, betaler du bare 50 kr for adgang hele helgen! Vi ses på Arcon 42.

Svaret er alltid 42!